@Adem Helvacı @İlteriş Yılmaz hocam yardımcı olur musunuz lütfen. Bir önceki konumda verdiğim karar üzere bu Cuma Bim'den DİJİTSU 55'' TV alacağım. Dijitsunun Ankara Çankaya yetkili servisini aradım (internette yazdığı için kişisel veri kapsamına girmez, numarası 05333394922) önden kurulum için bilgi almak için. Askı aparatının 55 inc için olanını 150 TL diye fiyat verdi. Hadi onu kabul ettim bir de kurulum ücreti toplam 400 TL istiyor. Diyor ki 58 inc ve üstü sehpa üzeri kurulum ücretsiz. 55 inch olduğu için kurulum ücretli diyor. Peki ben kurulum istemiyorum kendim kurarım dedim, bu sefer de garanti dışı kalır diyorlar. Bu nasıl iştir ? Servis zaten firmadan para almıyor mu ? Zorla hizmet satıyorlar.
Dijitsunun kendi sitesinde bir veri bualamadım ama, Hepsıburadanın Tv aldıktan sonra dikkat edilmesi gerekenler sayfasında DİJİTSU'nun satış sonrası politikası olarak
50'' ve üzeri televizyonlarda
-Yetkili servis tarafından kurulum yapılması zorunlu olup ücretsizdir. Yetkili servisten önce ürün ambalaj ve kutusunu açmayınız. Yetkili servis gelmeden kutuyu açmanız durumunda ürün garanti dışı kalacaktır.
50'' altı televizyonlarda
-Yetkili servis kurulumu zorunluluğu yoktur ancak hasar vb. durumlara karşı servis hizmeti önerilir. Talep ettiğiniz takdirde Dijitsu müşteri hizmetlerini arayarak ücretli kurulum talebinde bulunabilirsiniz.
-Yetkili servis dışında müşterinin ürünü açması halinde herhangi bir garanti dışı kalma durumu söz konusu değildir.
yazıyor. Buna rağmen servis farklı davranıyor. Bilerek 58'' diyor. Lütfen firma yetkililerine sesimizi ulaştırabilir misiniz?
Dijitsunun kendi sitesinde bir veri bualamadım ama, Hepsıburadanın Tv aldıktan sonra dikkat edilmesi gerekenler sayfasında DİJİTSU'nun satış sonrası politikası olarak
50'' ve üzeri televizyonlarda
-Yetkili servis tarafından kurulum yapılması zorunlu olup ücretsizdir. Yetkili servisten önce ürün ambalaj ve kutusunu açmayınız. Yetkili servis gelmeden kutuyu açmanız durumunda ürün garanti dışı kalacaktır.
50'' altı televizyonlarda
-Yetkili servis kurulumu zorunluluğu yoktur ancak hasar vb. durumlara karşı servis hizmeti önerilir. Talep ettiğiniz takdirde Dijitsu müşteri hizmetlerini arayarak ücretli kurulum talebinde bulunabilirsiniz.
-Yetkili servis dışında müşterinin ürünü açması halinde herhangi bir garanti dışı kalma durumu söz konusu değildir.
yazıyor. Buna rağmen servis farklı davranıyor. Bilerek 58'' diyor. Lütfen firma yetkililerine sesimizi ulaştırabilir misiniz?